Elmo Sesame Street

I tried,you did'nt. Have fun I'm done.

Lördag... Som om ni inte visste det käääära läsare... Tänkte berätta om vad som händer kommande vecka! dadadaaaa

Imoron-söndag: Kanske vara med Maja och åka hem till mammi

Måndag- skolan börjar igen och lovet är slut.. Så de suger lite..
Tisdag-torsdag- händer inget speciellt? Skolan och vara med kompisar och kanske nån som är mer än kompis och så aaaagggh,,
fredag- åker jag till Örebro!!
lördag-söndag- är vi däär! Som ni vet så ja.. jag idrottar inte.. meeen Emelie spelar Örebro kuppen så jag o Oscar följer med.. och mamma, vii ska bo på hotell och typ shoppa aaasmycke!
Så de är lungt!


Även om jag åker med min. familj som är sjukt dryg är de ändå skönt att komma bort från alla andra här i mina kvarter..
Så det blir bra!
puss


Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0