Elmo Sesame Street

Oct. 28, 2012

här var uppdateringen sämst som vanligt.. aja, kollat på film med Markus hela dagen o igår var jag i Knutby med några kompisar o hade de bra!
äntligen höstlov också! en hel vecka, asbra!
inga stora planer här heller tänkte mest vara med kompisar och så. :)
om ni skulle undra så är jag sjukt jävla arg för att one direction kommer till anexett av alla ställen istället för Globen! inte deras fel alltså men ändå, var ju omöjligt att få biljetter o allt.
tråkigt, tråkigt men de kommer fler chanser satt aa, håll ut! x


Kommentarer
Postat av: Moa

sv: aww, du betyder mycket för mig.
Så himla glad att vi har blivit vänner! Du är min bästa vän älsklingen min! Puss puss <3

2012-11-01 @ 09:12:18
URL: http://moooaaa.bloggplatsen.se


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0