Elmo Sesame Street

sluta deppa

haha okej de va såhär:

när biljetterna till xfactor då onedirection skulle dit för nån månad sen (alltså när biljetterna släpptes) så fick jag inga och då blev jag skitarg!
o sen på spanska lektionen gick jag in o skulle kolla om de fanns på typ tradera och så råkade jag klicka på en som såljde två biljetter till swedish house mafia för typ 2000 och då råkade jag (jag lovar) klicka på köp och så råkade jag vara inne på mammas konto så dom lixom köptes typ eller nått.
haha så under spanskan fick jag ringa till mamma och hon vart arg men sen mejlade hon till hon som sålde och sa att någon hade hackat sig in på hennes konto XD :D så jag klara mig!
aja de va kul !


Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0