Elmo Sesame Street

Söndag

aha, de var den helgen.. Nej den är ju inte riktigt slut än men snart.
Igår va jag bara hemma hela dan, och gjorde ingenting speciellt, typ.
Idag är det samma sak antar jag, nånting vid 4 åker faderskap och Catharina iväg.. dom ska på hockey.
Jag och Markus stannar hemma, Disa åker vid 2 tror jag.
Glömde överladdningskamerasladd-tjohejset hos mamma så kan inte ladda in några bilder tyvärr. Det får bli imorgon när jag kommer tillbaka till mamma. (måndag)
Imorgon är det också Skolfotografering, Bäää! det skulle egentligen ha vart i torsdags-fredags men fotografen vart magsjuk och så inhopparen som skulle tagit istället.
Inte så kul men en sjuk fotograf lixom så det blir i morgon istället.
Ska gå in i silmallen nu och fixa o trixa tänkte jag. 
JUSTE, jag har målat en hel pall idag! Stolt faktiskt.
aa, hejdå 




Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0