Elmo Sesame Street

Hemma igen och nu blir det...

Tjaa nu har jag kommit hem igen och har noll att göra så alla logga fb! :) för jag har 7kt tråkigt och absolut ingenting att göra. Har precis ätit, korv och makaronii, oj nu fick jag 3 sms på raken :o roligt ska kolla! det var mamma, lisa och linnea som smsade mig helt samtidigt, balla ni är.
Helgen har varit bra eller ja, den är ju inte slut än.. hela dan imorgon också, Då ska jag åka och dansa med alla fina sengångare♥ ja, slltså våran dansgrupp kallas Sengångarna och våran danslärare Linnea lund är bäst :)
allafall,
imorgon åker jag dit, slutar halv 12. Åker buss men ska kolla vilken tid bussen går satt jag kommer itid, vill hällst inte komma för sent :)
Har inget mer att bjuda på förutom att nu blir det tv för mig, fb och lite sånt.
Hejdå

Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0