Elmo Sesame Street

I dream cause there is no other way i can se it happen

°
HEJSAN, har precis varit ute och flyttat sissi(häst) fixat hennes box, och tagit massa bilder!
Nej, inte massa bilder bara 73 stycken... MEEN lägger absolut inte in alla samtidigt nu för då blir det ett himla långt inlägg och ni kommer nog tröttna efter typ 12 bilder eftersom vissa blev suddiga och obra...
Så det blev så många som det blev.. Hoppas ni tycker om dom iaf, och komenterar kanske?
jo juste,
Bilderna är inte redigerade..det ända jag gjort är att sätta mitt namn längst ner..
ps. Bilderna jag tagit nyss är dom högst upp i detta inlägg! just so you know.


♥efter maten ska jag cykla upp till hästarna tror jag.♥



Kommentarer
Postat av: mathilda<3

FIINA BILDER :)<3333

2011-10-03 @ 22:02:23
URL: http://grahnforever.blogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0