Elmo Sesame Street

Everything you do dosent make me happy anymore, cause i just miss the person you where before

Hej jag är trött kul va...?
mja, dåliguppdatering.se eller? haha jag vet förlåt.
Men som öh förlåtelse för att ja e så dålig på att uppdatera så kommer det faktiskt komma ett videoinlägg förr eller senare, super bra va? jaaooo
Idag har jag vart inne stan, köpte inte så mycket men a.
nu är jag ba typ hemma och moa ska sova här, Vi gör typ ingenting klockan är halv 12
gah,
vet inte vad jag ska skriva eller nått
kan lägga in några bilder istället, kramar
¸

Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

ha en bra lördag ! :D

kram

2011-10-22 @ 15:30:28
URL: http://iiiden.blogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0