Elmo Sesame Street

Ni var grymma !

(lördag) Börjar dagen med att försova mig och kolla fel på klockan 27 gånger, Sen hittade jag inte mitt busskort så tog pappas. Åkte in till staden där aj träffa moa o sandra sen åkte vi till Allians.
Rasbo f99 gick vidare till final och kom tvåa, ni var grymma seriöst!
Rasbo p99 gick också vidare till final och vann ! grattis:)
Vid  fem gick vi till Max och ååt, sen skulle vi vänta på bussen vid Ikea men den kom om typ en halvtimme så jag och moa gick in på ikea och köpte mjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukglass, :) thihi
Sen kom bussen å jah, Jag gick in på centralen och fick vänta en timme sen gick jag ut till bussen och åkte hem.
:)
puss;* /sofia

Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0