Elmo Sesame Street

If I where a boy

Hallå där, hur har eran vecka varit? min har varit sådär..
gah jag var lite knäpp och skrev med tusch på dataskärmen och nu går det inte att sudda bott! :@
IMORGON ÄR DET FREDAG! tjolahah
och i helgen ska jag inte göra så mycket, jo, dans på söndag men annars ingenaning, ni kan ju smsa eller något om ni vill träffas.
nu gick det att sudda bort! om man tog papper. xd
hmm, Jag har ingenting att göra, imorgon ska jag först till skolan och sen hem, då ska jag baka om jag inte ska göra något annat som blir bestämt i morgon antagligen, men jag vet inte.. tror jag åker hem ;/
fast i helgen vill jag träffa massa så säg till, SERIÖÖÖST!
komentera? :*
puss /sofia

Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0