Elmo Sesame Street

Alla gör misstag, men dina är oslagbara.


Haha jag sitter nästan och skrattgråter åt mig själv just nu för att jag inte gör några inlägg
Det är jättetråkigt att jag är så dum och inte orkar göra inlägg, Jag vet inte vad problemet är.. Ska ju nu försöka bättra mig men läget är så att det inte är det lättaste i världen, Allafall inte i min värld.
Har ny fast gammal mobil nu, min experia e trasi :( har en samsung som e roooosa nu, men vill hellre ha en
iphone 4s. men vem vill inte det? (;
I veckan har jag varit med kompisar, kolla, tisdag-onsdag sov moa hos mig,
torsdag-fredag sov jag hos moa, Fredagkväll var det disco som jag banga och blev jättetrött på vid 10 :o haha, Lördag (idag) har maja varit här fast hon åkte hem för nåra timmar sen, Imorgon söndag är det träning,
Sen på måndag är det skola igen, buhu.
lite halv weird inlägg ba men jaja, puss.

Kommentarer
Postat av: EMMA

och bilderna när ni rider kommer? :D

2011-11-20 @ 09:58:29
URL: http://horseesandphoto.blogg.se/
Postat av: jenny (jensan)

Ja vem vill inte ha en iphone 4s??

2011-11-20 @ 13:46:54
URL: http://jennyedlund.blogspot.com


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0