Elmo Sesame Street

A perfect day starts whit an N and ends whit an EVER HAPPEN.

Han som älskar dig för den du är , han som visar vad han vill , känner & tycker. han som smsar dig vart han än är , han som bryr sig mest ,han som kan få dig gråta med sina vackra ord , han som vill visa uppdig för hela världen , han som kan skriva vad som helst om dig på msn och bryr sig inte hur många tjejer han förlorar som vill ha honom , hansom alltid kan ställa upp för dig, han som vet när du är ledsen och när du är glad, han som betyder mest i dina ögon , han som kan vända sig till vem som helst & säga ;
ser du den där fina flickan där borta? - hon är min, föralltid .


Godmorgon, Goddag,Godkväll
Vad gör jag just nu, klockan är 11.56 och det är måndag.. Sovit 2 timmar i natt, e hemma från skolan.
Ska försöka komma imorgon, då på sista lektionen skulle det komma nån snubbe och prata om tobak tror jag.
Snart ska jag äta pannkakor, ska jag säga varför? tar det som ett nej.
Hum,Huim, HUmm. jag ska när jag ätit pannkakor kolla på film tänkte jag.
Asså
jag e inte alls på humör att göra nånting just nu, höll på att hosta ut stortån nyss kändes det som..
Okej nej inte stortån då (det kan bli lite svårt) Men typ lungorna, höll på att hosta ut lungorna i morse. (nån timme sen)
Allafaall
jag är just nu hos mamma men i morse var jag hos pappa.
Elvis katten har blivit en riktigt fetis
O ska äta pannkaka nu, hejdå !

Kommentarer
Postat av: mathilda<3

Japp den var AS BRA ! :D<3333

2011-11-21 @ 16:12:29
URL: http://grahnforever.blogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0