Elmo Sesame Street

1/7 fredag - Första inlägget!

Hej bloggen !
lite kort om mig, jag heter Sofia
och jag älskar djur, fotografering, min familj och vänner
självklart så älskar jag att ha kul, all the time ;)
te.x Grönan, fyrishov, stan, fest, till och med skansen kan va kul ibland (bror lite på vilka man är där me),
jag hatar att läsa eller asså om det är en skitbok så lixom SOPPTUNNAN! men jag har faktiskt läst pytte bra böcker,
jag hatar läxor och annat piss,
Så tråkigt,
och kul ska man ha, ;)
Min favorit smajlishh är typ ;) en sån, tycker dom är så coola :D
Jag hoppas ni iggar mitt blogg namn :) kom påt helt själv.
Jo en sak, jag har haft samanlagt 4 bloggar innan denhär
alla är borta nu,
följande:
1 Pinglaren.blogg.se
2. jagsugerpåatthittapånamn.blogg.se
3. Winberglovely.blogg.se
4. Winberglovely.bloggplatsen.se
5. Smajlish.blogg.se !
ja så ser det ut :)
så jag vet hur man bloggar, idag har jag precis startat och min design är inte på topp vill jag säga ;)
men hörni, tat chill jag fixar det!
Header på gång, när den är fixad och insatt där den hör hemma ska jag bara fixa lite smått och gott ,
sen har vi Sveriges hetaste blogg!
haha nej skoja bara :)
jag brukar inte alltid orka läsa igenom mina inlägg om dom är långa så drf får ni inte haka upp er
på felstavat, osv.
jag hoppas att ni läser min blogg och komenterar, vill ni att jag kollar in eran blogg om ni har är de bara att fråga, för det gör jag så gärna.
oh föresten, är det nån som följer kissies blogg? asso alla vet väll vem det är men de är inte alltid lätt att följa den för typ '' tusen inlägg i minuten''
nej men ärligt ni som klagar på kissie lixom varför, har ni inget bättre för er än att sitta och klaga på hennes vikt och hur äckligt smal hon är, vadå bullshit säger jag bara! :o
visst det är ett fritt land, ni får tycka vad ni vill, Men små vänner, håll det inom er :)
Ah allafall, om ni läser det här inlägget är ni duktiga, men vill ni få rosätt så måste ni komentera x)
Jag hoppas verkligen att ni följer min blogg och viktigast avallt KOMENTERAR!
desto mer komentarer desto mer inlägg :*)
jaja vi hörs, puss:*
Sofia <3

Kommentarer
Postat av: milli :d <3

oj mkt text x'd <3

saknar dig ;* <3

2011-07-04 @ 10:44:18
URL: http://grahnforever.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jah men lixom hade tråkigt :d

saknar dej <3

2011-07-04 @ 11:17:54


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0