Elmo Sesame Street

~ Du snurrar seriöst hela min värld.

Tjola, noll insperation tjejen här! jag vet inte vad jag ska skriva om, vet inte ens varför jag gör ett inlägg..?
Men istället för att skriva massa kan jag slänga in nägra bilder.
Men bara så ni vet att dom är inte nya.
aa. bilderna är väll från förrförra året snart.. Men ja har ju aldrig lagt ut dom ferut så dom får duga.
Nu ska jag duscha och imorgon kanske jag ska in till stan, och på kvällen ska jag till min älskade moster som fyller år. Kram på er alla !
OOOOOH juste vill ni veta en helt random sak? Om exagt en vecka är det JUlafton !
lääängtar.

Kommentarer
Postat av: Linnea <3

Flät bilden tog jag <3

2011-12-18 @ 07:25:20
URL: http://modelinnea.blogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0