Elmo Sesame Street

4 December ♥

♣Goddag kan man väl säga.
Nu är det så att om 19 dagar så är det julafton! Whop Wopp ! vem längtar inte? Kolla i måndags var jag och handla julklappar men jag har fortfarande 1000 kvar att köpa :/ vet inte när jag ska hinna.
Men på tisdag kanske jag åker in till stan efter skolan sen får jag väll ta mig till thuns med nån.
Kanske på fredag.
Ska julpynta när jag kommer hem till mami, måndag (imorgon) mhaha.
¸
Idag var det träning som vanligt, Jag tog bussen dit men min snälla pappa hämtade mig efter träningen så slapp åka buss! :D
Nu ska jag duscha. Sen ska jag äta tror jag.  Uuuundrar vad de blir för mat?
¸
Tror mitt knä kommer hoppa ur led snart.. har känt så rätt länge. Har sträckt häl'senan också så kan inte gå i trappor.. Eller jag kan men det gör ont. Min fot typ knakar till ibland för jag går snätt.
Måste igentligen ha ilägg i skorna också men palla. Jag är hjulbent så kan inte få ihop benen och då böjer dom sig utåt och mina ben blir helt snea, Och då börjar jag gå fel så hela benen och fötterna blir snea oh fel.
Stackars mig. Men vem bryr sig.
åå vad irreterande jag kan inte hoppa ner rader när jag skriver -.- alla andra kan ..
·
βer till gud varje dag om att få ta mig dit, till ett paradis, där bara vi, skiter i allt och alla och skapar ett liv. 
Jag ska kämpa för dethär för du är han jag vill ha, jag vet att det kan bli bra. Det bara är så.

Kommentarer
Postat av: linn ;)

Asså sooooofia din blogg är ball!

vad för träning? själv har man kommit hem frin innebandy :p tänkte du ville veta de..

2011-12-04 @ 14:53:38
URL: http://hejharkommerjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar dig blogg sötnos.

2011-12-04 @ 14:55:51
Postat av: Anonym

din*

2011-12-04 @ 14:56:08


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0