Elmo Sesame Street

Play the movement, Pause the memories, Stop the pain, Reward the happiness...

Snuttan, Du är bäst men att du inte finns kvar är..ja, det känns som en del av mig saknas, en pusselbit som fallit ur position Ett år sen nu, kan inte fatta det :( All kärlek och lycka till dig, älskar dig. ♥

Harry, Vilken hund. måste bara säga det, Helt otrolig. Världens bästa st bernhard ever, och jag menar det
Tänk att det har gått så lång tid, flera år sen vi sågs.
Men jag ser hur du lyser högt i det blå. Du får stjärnorna att tappa sitt lyster , älskar dig ♥

Mormor, Vi hann aldrig träffas, inte på långa vägar.. Men trots att jag inte känner dig lika bra som ett vanligt barn känner sin mormor så har vi ändå ett speciellt band, Jag besöker dig ofta. kramar ♥

De som lämnat oss, har både lämnat jorden och deras kroppar. Men stjälen finns kvar ,
Kanske du känner en lukt ibland som påminner om någon du mist
Vem vet, kanske det är dens stjäl som kommer för att säga hej och berätta hur mycket den saknar dig, Iaf visa ett tecken att han/hon/den finns kvar.
Ja, vem vet? liv efter döden är inte omöjligt, ingen förutom de som lämnat vet.
Kom inte och säg att du minsan är vetenskapsman och vet därför allt om vad som händer då och sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fint gumman

2011-08-28 @ 09:48:35
Postat av: Majjaa <3

R.I.P

2011-09-07 @ 17:24:14
URL: http://majjiissww.blogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0