Elmo Sesame Street

Nov. 20, 2012

tjotja!
haha vad dålig min statistik är.. jaja..
de är bra här iallafall!
de är skitkuuul att skriva bloggen på Facebook nån gång ibland för så blir de besöksrekord för den månaden typ:p de e kuuul!
månda tidsda och i morgon är de onsdag! typ tråkigaste segaste dagen på hela veckan! aja,
har precis ätit thaimat med mamii,

flippa ut idag när jag var ensam hemma.
jag startade what makes you beautiful och började skrika för att jag insåg att jag faktiskt kommer höra den helt jävla live!!!!!
har inte fattat de än så kommer nog flippa ur ganska många gånger.
okej men nu har jag bestämt att jag ska skriva ner här ibland alla klantiga saker jag gör.
allså inte alla för då skulle de bli överfullt men allafall.


skriver de senare för ska gå nu herå!


Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0