Elmo Sesame Street

kärlek kommer


jag har märkt att när man har en Iphone händer det inte lika ofta, iaf för mig, att man startar datan.. typ andvänder bara den när jag ska kolla på film eller nått. 
Allt annat finns ju lixom i telefonen. haha;) fast ibland är det skönare o bättre med datan allafall när man bloggar tror inte jag är ensam i världen att veta de!
 
Igår drog jag till stan med maja för aa, kul. Och sen sov jag hos henne. de är jätte nödvändigt även fast vi bor typ 10 meter från varandra! 
 
Halka minst furtitolv gånger när jag gick hem för de va så j*****vla halt! 
 
ska fixa lite flätt med lite flutt hejdå lilleskutt :D

Kommentarer
Postat av: Simona ågren-

sv: hehehehehh :))

2012-12-27 @ 21:03:55
URL: http://simonis.blogg.se
Postat av: Felicia

hörru lilla putta, när tänkte du ringa?<3

2012-12-27 @ 21:33:01
Postat av: ▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Tusen tack, desamma! Min jul var toppen, hoppas din också var det :)

2012-12-27 @ 22:41:14
URL: http://linaphoto.blogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0