Elmo Sesame Street

You can take my heart but please Don't break it

När som hällst kommer Mathilda, ♥
Idag har jag:
Vaknat, klockan 11-12 åt jag och emelie plättar till frukost (FöreldrarFritt hela dagen)
Sen gjorde vi inte så mycket, hade vindruvs krig och äppelkrig lite bara, låste ut varan och lite sånt
Annars ja, inte mycket,
Sen kom Maja sen skulle hon äta då gick hon hem och kom tillbaka en timme senare typ?
Sen va hon kvar hemma medans jag skjutsa emelie (cykel) upp till bussen. Där uppe vid bussen pratade jag med UL-kundtjänst.. Idag var det Jessica. Hon har jag pratat med en gång förut hon verkar snäll :) Men min favorit är fortfarande Anneli, Hon har jag pratat med många gånger
iaf bussen va 12 minuter sen fick vi veta.
Sen va Maja och jag med varan hela dan sen åt vi spaggethi och köttfärssås till midda nere hos maja.
nu är klockan 8 och maja gick hem för ett dag sen.
Nu hör jag en bil! Nu kom Mathilda
Måste gå hejdå. PS Mathilda ska sova här i natt :)
http://grahnforever.blogg.se besök! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hm äppelkrig?

hmmm vindruvekrig??????

2011-09-18 @ 06:03:20
Postat av: Sofia

Hej mamma ..

2011-09-18 @ 17:01:10
URL: http://smajlish.blogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0