Elmo Sesame Street

11/9 - söndah

Idag vaknade jag vid 9 av att pappa smsade mig och fråga när min buss gick och den gick om en timme så jag fick rusa upp lite äta frukost fixa mig och dedär. Sen gick jag ner till bussen och åkte till träningen. Slutade kvart i 12 då kom pappa och hämtade mig. När jag kom hem åt jag en perog och drack Yoggi. Nu sitter jag vid datan och gör ingenting.
Hittade en massa supergamla bilder, typ 4 år gamla. 
Riktigt tuff jag var!
haha, ni får vara snälla mot bilden.. tänk på att den faktiskt är 4 år gammal så ni får inte mobba för då
blir det aldrig mer några gamla bjud bilder satt det är erat val, inte mitt :)

kram

Kommentarer
Postat av: mathilda :)<3

vad gullig du va <3 x)

2011-09-11 @ 19:14:41
URL: http://grahnforever.blogg.se/
Postat av: Rasse

Ofta det är du Fiaa //Rasse J

2011-09-24 @ 15:58:37
Postat av: Sofia

Hhha ja.. ;)

2011-09-25 @ 12:32:32
URL: http://smajlish.blogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0