Elmo Sesame Street

Vi drar till fjällen, fest hela kvällen!

Haha, A fast Nei inte riktigt va? (rubriken) men hade ju inte vart så dumt..(y
inte så att jag diggar fjällen speciellt mycket men ja, ändå.
Asså det var en person som ba' Snälla kan inte du börja med videoinlägg??
Alltså,
Jag är inte helt säker på det... lixom jag, videoinlägg? njeee skulle inte tro det.
Men nån gång i framtiden kanske, eller?
Allafall jag är arg på min design, den blir inte som jag vill den blir bara för mycket.
¸
Jag undrar vad jag ska göra nu, packa kanske?
Haha nej det har jag ju redan gjort! Alltså ska till pappa om ett litet litet tag bara, haha
Kommer inte tillbaka förns på måndag och då först får jag träffa älsklingarna igen :(
¸
hmm, Imorgon är det Språk tjugo i 9 börjar jag, sen har vissa HK, inte jag!
Slutar 20 över 3, går i skolan i.. 6 h och 40 minuter! usch :(
A hejdå, ska lägga in bilderna på Ghost hästarna jag fota igår om ett tag, Ha det jättebra!
¸
haha såhär rolig ser jag ut just ny↓

Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0