Elmo Sesame Street

Vad är en Snackis?

Jo hejsanhoppsan igen, jag kunde verkligen inte sluta skriva... Tack johanniis för du finns!
hon fick jag skriva av migpå, sån tur var annars hade jag nog inte suttit här idag.
Allafall ska va lite seriös nu.. försöka.
Jag har fått lite frågor om vad exagt en snackis är?
haha man undrar ju, kommer ni från rymden eller, alla vet vad en snackis är?
haha nej bara jag, det var jag som uppfann den.....
Allafall.
To be a SNACKIS:
1. Lagom mycket text, ibland en eller flera bilder,
2. Måste inte ha bild
3. I texten ska det stå om t.ex dagen, morgondagen, veckan, planeringar, flum, seriöst,
4. Sofia ska ha skrivit den, hahahaha skojjja!

Så nu vet ni det!:)
nu ska jag verkligen stänga av datan, inget mer bloggande för ikväll.
Jo juste!!
Klockan 8 när det va mörkt cyklade jag och emelie tillslut upp t hästarna, sa jag att jag skulle göra det eller? gjorde jag det eller? ja! ja! Mowhahahaha! fast när det var kolmörkt.. men ändå.
Bilder kommer i morgon, seriöst lita på mig slutar halv 2 lixom då hinnner jag seriöst!
Ska väll upp och säga bye bye till hästarna i morgon också, sen åker jag till pappa:(!:) Kommer tillbaka på måndag.Men tare chill, jag har inte åkt än!
allafall, kan lägga in EN bild från idag. puss

Kommentarer
Postat av: E l s a s f o t o // mode och fotofylld blogg

Superfin blogg!



Allt bra? :)

2011-10-04 @ 10:57:48
URL: http://elsasfoto.webblogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0