Elmo Sesame Street

Seriöst hjälp mig

Every tear i fall, is for you
cause you know, i love you
forever

¸
Suck! jag är verkligen inte trött fast jag vet att jag ska upp tidigt imorgon och måste sova om ett tag. Men jag orkar inte sova, haha de låter skumt men det är ju så
Jag ser ut som ett fån just nu, Ni får inte veta tyvärr för ni skulle asgarva jag lovar
Slutar halv 2 imorron, känns rätt bra efts skolan ä världens tråkigaste..
Men börjar 20 i 9 så sovmorgon, skulle inte tro de;)
Jag ska nog gå och sova för nu blev jag plötsligt trött, humörsvängningar jao!
Shiit va trött jag blev då, Dehär va inte kul
¸
Asså de finns så få personer som jag verkligen kan berätta allt för
och dom förstår.. Om jag ska ränka upp alla är det typ 2, eller nått
Jag vet inte riktigt var jag har alla, om jag ens har dom
Hur skulle jag kunna veta, utan att jag frågar, eller dom berättar.
Falska personer finns det ju också.. som säger att dom finns, men i svåra tider när man verkligen behöver nån finns dom inte alls.
¸
Nu ska jag sluta tråka ut er, felåt :(
Hejdå sötisar!

Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0