Elmo Sesame Street

Öh, en rubrik var det ja...

haha börjar fatta vart namnet kommer ifrån,
KNASFIA..
Hejsan hoppsan, idag är det söndag för er som inte visste det;)
idag har jag först vaknat (som vanligt) fast klockan halv 9, då gick jag upp och åt frukost och fixade i ordning mig, jag kunde inte sova om ni undrar. Klockan tie nej tio kom maja sen åkte vi mot IP, då vi hade dans i öö från 10.30 till 11.45 alltså.. hm ja entimmeochenkvart! Sen hämta mamma mig och då åkte vi in till ****** och åt på burgerking för vi va såååå hungriga.. sen köpte vi present till mathilda och åkte dit! Va där sen typ halv fyra åkte vi hem och då åkte mathilda på gymnastik:)
A tänkte ni ville veta vad hon gjorde sen, haha......... eller nått
Sen nu har jag ätit och vari med Maja men nu har hon gått hem och ätit, he:)
aa, i morgon är det skola igen, buhu..
Nu sitter jag här ooch muppar mig i min sketa coola mössa, som ni ser på bilder'na :)
Nu ska jag äta bulle, mama har bakat!
HEjDå!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: hhahah, alltså om man är smart så gör man inte om det. (går med tygskor i stallet) Men jag väljer att göra det endå bara för att haha<3:)



är int de där emelie´s tröjja eller har ni lika dana? :)<3 fin varen iaf

2011-10-02 @ 20:39:04
URL: http://horseesandphoto.blogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0