Elmo Sesame Street

Do never stop belivin' in things you dont really know

Hejj, Klockan är kvart över nio. jag har precis kollat på ensam mamma söker!
Fast nu var de typ ingenting bra på tve längre så har gått och gömt mig inne på mitt rum istället, ska upp halv 7 i morgon.. kul! haha nej jag var eronisk.
störade att jag inte kan hoppa ner rader när jag skriver ;@
alla andra kan men inte jag!
orättvist om jag får säga det själv. (eller vad man säger)
aa, nu känns det som om jag inte har nått att skriva om så jag ba skriver det första som kommer upp i min skalle och då kan det bli vad som hällst, seriöst
DADADADAM!
nu vet ni de
Okej nu ska jag sluta, seriööööööst
hahaha vad det var roligt att säga så. Mitt nya ord ba!
haha nej skojade bara lite, humor kallas det? not.
Seriöst nu ska jag nog verkligen sluta innan något konstigt kommer upp
Potatismjöl smakar bajs, seriöst jag har smakat.. inte bajs då men asså potatismjöl!
ugh!
hejdå lingontå.
bästa jag kunde komma på;) seriöst lixom!

Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0