Elmo Sesame Street

6/7 onsdag - Här ska det egentligen vara en rubrik men jag har för dålig fantasi idag..

Tjo nej Tja nej blöh, Hej låter bra.. eller a det får duga helt enklelt,
Min humor idag är på lägsta nivå, trött och så :)
Har varit med bästa Moa idag, hon sov här i natt men hon skulle iväg till (en sak) så hon är inte här nu.. :(
Ja, vi har haft jätte kul =d
Tänkte bildbomba bloggen lite om ett ta, (nytt inlägg)
självklart redigerade bilder, oredigerade vet man aldrig hur dom kan se ut..
Ja allfall, Har inte så mycke att säga..
Kolla jag länkar!
nedan ser ni lite blogglänkar, roliga personer jag känner och tycker ni ska kolla in,
kolla det nu va,
men först måste ni kolla och komentera här!
sofia ♥

Kommentarer
Postat av: Bästaste Maaattsson ( MF)

Vi äger !!!

2011-07-06 @ 21:26:27
Postat av: Bästa Sofia (MF)

Det är bara förnamnet ;)♥

2011-07-06 @ 21:28:24
URL: http://smajlish.blogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0