Elmo Sesame Street

23/7 lördag - SVK märsgarn:)

Hejsan hoppsan, jätte ledsen för dålig uppdatering verkligen, men jag har faktiskt ett skäl
- Mitt internet på datan funkar inte, och just därför fåt jag gå in på mobilen vilket inte är det allra snabbaste sättet
om man säger så..
Jag har en seg halvgammal experia x10 mini super SEEG SNIGEL
bilden är google bild för jag pallade inte riktigt att ladda in en ny bild på min mobil in på datan lixom.
Men så ser den ut iallafall, förutom den där tanten på displayen :) heh,

Idag har det varit besöksdag på märsgarn där mina båda brorsor går, Eller ja den ena gör det förttfarande, den andra har gått ut sina 3 år nu och ska väll bli befäl där så småning om (eller ah, försöka bli)
Märsgarn är en ö där ungdommar från 15 till 18 och äldre åker på som ett jag vet inte, man går upp klockan 6 varje morgon typ lär sig att åka olika båtar beroeende på vilken klass man går
- Gk förkortning Grund kursen. Lär sig allt om att åka båt och vara på havet och jobba och massa skit
- Fk förkorting Förtsättningskursen. Får åka massa segelbåt
- Pk förkortning Praktikkursen. Man får lära sig att åka motorbåt och en hel del annat kul!
Kul och kul vet jag inte, har aldrig vart så stört förtjust i just havet och båtar.
Jovisst jag gillar att åka båt, Vi har en stor segelbåt FAMILJEN.
Men ja är inte så säker på att jag ska gå där, måste ju iallafall vänta tills jag fyller 15 så jag har ju lite tid på mig att fundera.
Jag tror faktiskt inte att det är något för mig..
Men ni som gillar båtar och sånt anmäl er!
:)

förlåt om jag är lite dålig på att uppdatera ungifär varje da som jag sagt, men nu när mitt internet cpar så är det lite alltid lika lätt:/
Komentera på ba ändå!


säg bara till!




Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0