Elmo Sesame Street

Make it or break it ♥

dagen söndag : Hemmadag, ätit frukost, drygat framför datan, lärt mig en ny låt på keyboard (ja jag spelar), ätit lunchi, kollade på en film som var superdålig, segat, vart nere hos katterna (kattvakt) och typ varit oerhört dryg hela dagen.
Haha igår misslyckades jag totalt med att dygna som jag skulle göra, somna halv 3 och vaknade 4 då sov emelie så jag var uppe ett tag sen halv 6 gick mamma typ upp så haha jag gick och la mig när hon gick upp. Sovit typ 4 timmar i natt.
¸
Ska dygna ensam inatt tänkte jag, men är lite forever alone, satt det går bra.
eller ska fersöka, misslyckas alltid.
aja bai.

Kommentarer
Postat av: Matte

Tips på dygning, ladda ner flera filmer som du inte har sätt o titta på dom :D då går tiden snabbt :)

2011-12-27 @ 18:24:58
Postat av: Sofia

MAN SOMNAR JU NÄR MAN KOLLAR PÅ FILM DIN JÄVLA MUPP

2011-12-28 @ 12:43:50
URL: http://smajlish.blogg.se/
Postat av: Hejsan

Hejhej! Vad för program-grej andvänder du för att göra en header ? :) är det nån slags photoshop ?

2011-12-28 @ 13:18:11


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0