Elmo Sesame Street

I go wherever you will go

flower power,
dessa bilder är fotade i somras, har inte kunnat lägga upp dem tidigare så jag lägger upp dom nu
saknar sommaren nå så sjukt.. Men vad finns det att göra
Det är mörkt nu under hösten men snart kommer vintern då det blir ljusare.
I morgon åker jag hem till mamma och då ska jag ut och fota lite höst bilder? Om det blir bra så lägger jag upp dem senast torsdag
Ska försöka hålla detta nu också

Dagen,
haha jiho nu ska jag berätta om min roliga morgon
Vaknade 10 i 10 av att pappa väckte mig och då kutade jag upp och hann klä på mig sen sprang jag ner till bussen, 10 minuter efter att jag hade vaknat satt jag på en buss påväg till träningen
Nu kommer det roliga, jag hade glömt stämpla av busskortet i aparat grejen, istället hade jag bara visat de och gått på. Busschuffisen hade inte sagt något. haha så typ 5 minuter senare sa han de
Sen träna, Sen sprang jag från IP till bussen på 3 minuter! Jag hann med också, men fyfan vad trött jag vart då (ursäkta språket) Haha,
Nu är jag hemma iaf, ska duscha tänkte jag.
:)))

Kommentarer
Postat av: Yuki

Ganska bra. Skulle hellre vilja se lite mer bilder på dig en på blommor, men annars var den okej.

2011-10-23 @ 15:48:29
URL: http://nendoroid.blogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0