Elmo Sesame Street

Tidish|

Kör på lite tidinställt inlägg såhär mitt på dagen. 
Är i skolan nu. Har idrott tror jag. De e helt okej faktiskt men visst, skulle slippa om jag kunde :D
114 dagar kvar till 8 MAJ 2013!!! OMG!!!! Kan inte fatta att det är sant! Om 114 dagar lixom! Då är jag o sara lediga från skolan och grejer! Den här tiden är vi säkert helt cp och om några timmar ska skulle vi vara påväg till stockholm! Är det någon annan som ska på1D konserten? Alltså de e klart de är men någon av er som läser :P
Kul och veta, haha!:D 
Mer än hundra dagar kvar ändå taggar jag till tusenmiljoner! Men det kommer bli så jääävla underbart! 
 
haha, jaja. VI HÖRS JORDFOLK!!

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Sv: Ska snart åka och träna :) Dudå?

2013-01-14 @ 17:56:18
URL: http://ffannyelgstrand.blogg.se


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0