Elmo Sesame Street

Galashooo

Hej hopp gummi snopp:D hoppas de e bra med er!;)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om hela tiden. Så då blir det lite sämre uppdatering tyväääärr! Men visst jag ska försöka med bra uppdatering minst en gång om dagen! 
Det LOVAR jag! Bra, Bra:D Headern jag har nu är tillfällig föresten! hähähää :p:p

Sara hjälpte mig fixa en cool sak!! Om man har chrome eller firefox kan man välja typ bakgrund på det :p jag är inte så bra på att förklara men som ni ser på bilden! Så har jag nu o de e skitkul:):D 

 
fråga inte hur man gör för jag har redan glömt .... eller nej jag kommer nog ihåg så de e bara att fråga. 
shiiiit vad nödvändigt dedär var känner jag.. suck på mig :D 
 

Ska seriöst inte skriva mer nu.. det blir bara tramsflamslamps.. lät lite gammal där.. :S 
kul att skriva med tjock text.. 

men vi ses! eller hörs eller what ever! :D:D:D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0