Elmo Sesame Street

Dehär visste ni inte om mig.

Tänkte köra en sånhär nu, eller jagtänker inte jag bara gör.. ah allafall;)
 
1. Jag har fobi mot ballonger!! får typ panik när jag fösöker blåsa upp en och blir så jävla rädd när nån håller i en att jag springer och låser in mig på toan.
2. Förut visste jag inte vad jag hade för hårfärg så jag färgade brunt. 
3. Jag har haft minst fem andra bloggar som jag inte har tagit bort..
4. Jag trodde att tulpaner hette Tuppelaner bara för att min Morfar alltid sa så.
5. Jag har kossor och min favorit heter Gräddgrodan. -fråga inte varför
6. Ibland låtsas jag ha hicka bara för att..
7. Jag har snart varit directioner i ett år
8. De händer att jag kollar på barbie......
9. När jag är i stan och har jättelite pengar hittar jag alltid hur mycket som helst men när jag har massa pengar hittar jag nästan inget.
10.  Vissa vänner kommer och går men bara dom äkta stannar, de har jag lärt mig.
 

SÅ KUL VA:D DE VA INTE MÅNGA AV ER SOM VISSTE DEDÄR TROR JAG, HEHEHEHEEHE:D:D:D
 

Kommentarer
Postat av: bexollila.

Missa inte chansen att få synas på bloggen min - http://www.nattstad.se/bexollila?id=6014201

2013-01-03 @ 14:18:56
URL: http://www.nattstad.se/bexollila


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0