Elmo Sesame Street

Cpp

Vilken jävla morgon då!
Vaknade typ fem av att jag inte kunde röra huvet mot dörren, låg vaken tills typ 6 när Danne o mamma kom in och fick hjälpa mig att sätta mej upp! seriöst vad handikappad jag känner mig!
men allafall
Hade fått värsta nackspär. Alltså. jag satt i timmar och kollade in i väggen för så fort jag försökte vrida på huvet/nacken gjorde de så ont att jag började gråta!
Halv 8 när jag egentligen skulle åka till skolan hade jag inte kommit därifrån än så blir hemma dag idag.

Nu såhär runt 10 har de släppt lite men kan fortfaran inte vrida helt.
Ligger och lyssnar på musik och kollar på min vägg.
hoppas de släpper helt snart!
fy i helvete säger jag bara


Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0