Elmo Sesame Street

PÅVÄG HEM

Nuuuu har vi typ 2 och en halv timme buss tillbaka till almunge.. Har haft askul. Har juuu varit i KUNGSBERGET med skolan hela dagen.
från 10 till typ 1 Har jag varit jätte grinig för de gick så jävla dåligt. Seriöst jag ramlade i barnbacken.. Seeen tog vi blåa backen och jag ramla EXAGT hela tiden och i liften. OCH jag stannade liften... Sen gjorde jag störtlopp in i publiken. eller alltså in i kön till liften men kallas dom för publik för dom kollade på mej.. :s
Sen började de gå bättre och klarade utan att ramla! Så jag lär åka fler gånger! Först tänkte jag att jag aldrig skulle åka skidor i hela mitt liv igen men nu vet jag att jag kommer göra det!:D
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Mafia

PEPSIIIII <33333333333

2013-02-04 @ 22:01:55


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0