Elmo Sesame Street

HASTA LAVISTA

Chao babes!;*
hur har ni det? själv är det bra, elleja, ferutom att jag är ju hemma från skolan.. sjuk *host!* ja alltså sjuk.
Som ni ser och märker kke så håller jag på med ny design igen, men trår det blir bra nu iaf, men vet inte.
Dagen idag Tisdag blev en hemmadag då,
Imorse vaknade jag tidigt men mådde inte då bra så stannade hemma, Och sen vid 10 kommer det en människa ut ur köket och ba vad gör du hemma har du missat bussen? typ,
Aaa och de va emelie som tydligen också va hemma o sjuk typ. hehe.
Ni tycker väll inte att de e kul att lyssna på dehär, läsa eller vad ni nu gör, men tänkte bara att jag skulle skriva det.
Just nu webbc;ar jag med Emelie som sitter en tuuunn vägg ifrån mig :)¨
Ska fixa klart designen nurå, pusshej.

Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0