Elmo Sesame Street

Every teardrop is a waterfall - statistiken faller...

Godmorgon bloggen, lata jag ligger fortfarande i sängen framför datorn och kollar på tve, klockan är typ 10.
Idag börjar dansen efter ett uppehåll men f*ck jag kan inte komma dit :@
Jag har inget busskort så kan nt åka buss, inte köpa enkelbiljett heller för consum öppnar först vid 11, måste lixom tagit bussen vid 10. Sen pappa har ingen bil så han kan nt skjutsa heller.. så det blir att stanna hemma :(
Vad fan ska jag göra hela dagen ?:P
får trååååka lite då,
Uppdateringen ska bli sjukt mkt bättre lovar, jag vet att jag tappar läsare, men ska förska bättra mig!

statistiken har sjungkit bara från igår :s


Kommentarer
Postat av: EMMA

du svarar aldrig på mina kommentarer...

för om du svarar på kommentarerna i min blogg så vet jag att du varit inne på din och troligtvis uppdaterat så då kollar man oftare :)<3 just so you now

2012-01-15 @ 14:38:18
URL: http://horseesandphoto.blogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0