Elmo Sesame Street

MITT 2012 ♥

Flera som gjort dehär så varför inte jag också;)
 
Januari: Var väll inget speciellt.. 
Slutade på dansen,
Minns också att jag noppade mina vackra ögonbryn då host! Bloggen var okej,. Va inte speciellt seriös men när är jag de lixom, ahah! 
 
Februari: AAHH jäklar vad bra statistiken var! hade besöksrekord på typ 100+ helt sjukt! vad hände med de lixom..:D Tog ett till hål i örat då. Och fyllde 13! fick min älskade Iphone 4s den första haha! 
Drack gula monster och spydde typ, smaka marsipan! UGHH! 
    
 
 

 
 
Mars: Bloggen gick skitbra här också. Hade världens längsta svar på frågestunden, haha;) Hade besöksrekord igen också. de va kulkul:)
 
April: Tappade  min Iphone i golvet (för hundrade gången) på syslöjden och skärmen sprack så den slutade fungera.. Fick leva utan den en vecka, sån tur va gick de på garantin så jag fick en helt ny helt gratis och den håller fortfarande! Gick boxersize med Maja några gånger, Sen var de ju påsk! som varje år.. Juste kollade galet på vampire diaries! haah!
 
Sen skulle jag o Moa börja göra en dans till skolavslutningen och vi valde What makes you beautiful. De var från den dagen jag började gilla dom. Typ kollade alla videos o skaffa twitter och ja, blev en directioner! 
Massa mys med kompisar och ja!
 
 
  

Maj: One direction var i stockholm och ja ba: OMG! 
Cyklade till hosjön med Moa de minns jag. haha! Var hur käär som helst i Harry Styles, Upp all night live tour filmen släpptes! åkte till långsjön med några kompisar o de va hur kul som helst! Hade nån teatergreh i skogen för dom minsta i min förra skola också. :D
     
 
Juni: Början av Juni åkte klassen på klassresa till Gotland. AAHH kul de va! 3 dagar var vi där o sista dagen vare gokart! Sen vart de äntligen sommarlov och gick ut sexan. Knutby som jag gick i hade bara upp till sexan så de va sista året med bara dom. 
Åkte till furuvik med Maja! Vi hade det sketa kul den dan också! Badade 
 
    
   
 
Juli: Färgade håret brunt. Var jätte mycket med kompisar. Åkte till Leksand med familjen i typ fyra dagar. hur kul som helst där men glömde fota thehe;) Åkte båt flera gånger vilket är så himla underbarrt !
        
 
Augusti: 11 augusti åkte jag Markus o Moa till grönan och inte för att skryta men vi såg Olly Murs! så jävla coolt! petade på han också!:D:D Sen började skolan och jag började i Sjuan, ny skola och allt. 
gick braaa. 
    
 
 
September: ååh. Live while were young kom ut! äntligen! klippte mig också, 
 
 
Oktober: VÄRLDENS BÄSTA SAK HÄNDE MIG FICK BILJETTER TILL ONE DIRECTION 8 MAJ!!!!!!!!!
    
 
nOVELMER: första snön landade på marken! byggde en snögubbe theheh. 
inget superspeciellt hände rullade bara på, var med kompisar!
  
 
 
December: Har väll mest varit att tagga inför Julen. Fick massa fina julklappar som jag inte visat men men.. Sen efter Jul taggar man till Nyår. Och ja- snälla bli awesome!
    
 
 
Blev lite trött här mot slutet. klockan är kvart i tolv. om en kvart är det nyår!!!! :D:D:D
 

Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0