Elmo Sesame Street

5/9 - As one story end's, Another begins

Hejsan, vilken dålig uppdaterare jag är.. Ledsen för det men det ska bli bättringar Allt ska bli bättre här på bloggen så småning om, Jag tycker att det är kul att blogga och det är därför jag bloggar ingen annan andledning.
Nu är helgen slut och skolan drar igång ännu en vecka.. Eller ja, egentligen 5 dar sen är det helg igen men ändå.
Idag i skolan såg vi på en film om afrika sista lektionen. Den var jätte tråkig, psst. Jag kolla inte på hela :) Men säg inte det till nån.
Tänk att för dom är en riktig fotboll för dom samma som typ en 500kb fyrhjuling för oss? Haha ba för att jag har åkt en sån, och kan göra om och om igen eftersom morfar har en!  Men lixom ändå, att dom är fattiga typ, Ändå säger dom att dom har ett jättebra liv, Så det har dom antagligen, fast dom inte har några pengar? Ja, nu låter jag lite bortskämd men ändå.
A, ska äta nu. hejdå !

Kommentarer
Postat av: Linnea Löfberg

Ja har en helt egen fyrhjuling....<3

2011-09-06 @ 15:12:51
URL: http://DCdansaren.superblog.se
Postat av: Sofia

Kul för dig :) men inte en 500kb :D <3

2011-09-06 @ 16:30:08
URL: http://smajlish.blogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0