Elmo Sesame Street

Det är utsidan som ger insidan en chans, Men det är insidan som ger utsidan son glans.


alla har rätt till frihet, alla har rätt till lycka
Men alla har rätt till att tycka, tycka vad dom vill
så om du någonsin undrar över något, säg bara till


Hejhå, jag har varit hemma idag. eller oj, de kanske jag sa i inlägget innan dehär men allafall.
Sovit ca. 2 timmar inatt, resten har jag hostat och massa annat (skriver inte det hällst), Allafall jättejobbigt och såååhääär tröttsamt. aa jag vet att jag sa detta i förra inlägget typ, sorry!
Åt pannkakor förut, tjoho! Sen till kvellsmat åt jag makaroner, hahahaha got ya! Jag åt spaggetti faktiskt!
hahaha fatta att ni gick på den enkla att jag åt makaroner fast jag åt spaggetti! haha såhär roligt var de (;
Just nu ligger jag i min onepiece, oj alltså jag har den på mej och sitter i sängen med datorn, aa ni fattar.
Jag och mami har skickat in jultidningarna nu! tjolahopp, fast jag är inte bra på sånt men ändå man får
pengar:/)
*hooooostar* så nu har jag tagit en hostpaus. Jag ska sova tidigt idag så får vi se om jag kommer iväg till skolan imorgon, HOPPAS!
puss.

Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0