Elmo Sesame Street

Designen e klar!

Tjola, Nu är min nyyya design klar, har sagt det förut och säger det igen, F*n vad bra jag är!
Haha nej
Nu får ni jättelovely komentera vad ni tycker om min nyaa design, NYYYYYAAA.
Klockan är 01.34 nu när jag skriver detta, jag kan inte riktigt tänka tanken att stänga av datorn och, sova?
Va e det för snack lixom, hallå..
Hahahaha nehep, ärligt jag börjar faktiskt bli rätt trött nu, Skrollan Smufflan Winberg (min prinsessa) ''katt'' Vill inte att jag ska sitta vid datan
hon tycker nog att jag är supertråkig just nu, Älskar dej Smufflan♥
Om ni undrar, varför smufflan? så e det för hon heter det i mellannamn, Linn's fel..
Allafall, Real life trying to contact me. brhh, no answer, brhhr no answer.
Okej...
ja, skum som vaaanligt, hihihi.
Jag gillar min nya design om ni undrar vrf jag är så glad, hihihihi.
kommer nog tröttna på den också, men kul så länge det varaa iallafaaal,
Men hejdå
Puss;*//sofia
p.s Smufflan hääääääääälsar till alla eeer däääär hemma, mjaau ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie<3

Fin!

Hehe smufflan <3

2011-11-04 @ 07:44:55
URL: http://liweyourdream.blogg.se/
Postat av: gjbleogrib

O om, ifudu upa inisaf doyedinac da exep ka exuna ager!!!

2012-10-16 @ 14:23:46
URL: http://www.ahevune.com


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0