Elmo Sesame Street

Passar på ,

Hej hopp alla tuffingar som är så tuffa och läser och komenterar min blogg"
nu är jag hos pappa,
ska va över helgen, sen på måndag åker jag hem till mamma igen.
får se hur det blir men kanske ska till stan i helgen med finaste...=)
jo,
kan passa på och säga att jag har köpt lite nya grejer sen sisst,
en nyy plånbok som jag sa, tyvärr tom:(
en o.n.e klocka ljusrosa, eller larvrosa som vissa säger :P
höhö,
och lite andra små saker, har ju ingrn bild, kamera-data överförnings tjoheljset är klar hos mamma,
tänkte inte så långt att ja kanske skulle tagit me den,
så ni får klara er utan knall nya bilder nu under helgen.
a vi ses'! ♥

Kommentarer
Postat av: Maja <3

Gillar din nya klocka :o <3

2011-07-17 @ 21:31:06
URL: http://maajjiissww.blogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0