Elmo Sesame Street

Jag vet att jag är en Klant... ♥

nemen hallå, 3 inlägget för idag ba=)
har lite tråkigt lixom,
men jaja
har varit superklantig idag, vanligtvis så är jag bara normal klantig.. typ går in i dörrar träd krattor och sånt där.
Men idag så åkte jag cross i skogen (fan va kul :D)
a men allt kan ju inte vara kul, så körde jag (lite) mycke , för fort så jag gick omkull, fick hela crossen över mig,
jag gillar när det går fort och mina kusiner, Maja på minimotor och albin på Moppe, dom kör förjävla långsamt ibland tycker jag!bså jag kör ifrån dom, och ja, ni ser vad som händer..
allafal,
fick skiten över mig, magen till halsen gör det ont, när jag böjer mig på olika sätt så kabom" fett ont! :o
jao, min dag... :(
Fast jag är ju känd för min klantighet så dethär är ju min vardag, sånt händer hela tiden..
tur att jag slapp åka till akuten, det var nära!
men så farligt var de väll inte, inte att jag vill åka till akuten,
om jag inte hade protosterat så hade vi vart där nu ;)
Vila är inte något jag tycker om, jo på mattelektionerna.. och i försig alla lektioner..
men inte på fritiden, när det finns så mycket annat man kan göra, som dag.
för att inte tråka sönder så ska faktiskt Moa♥ komma snart och sova kvar :D
ihi, Jag är bäst
nej men jag är det,
bara å inse ...
bjuder på en liten bild bara för att.. xp
ha det bra,
sofia♥

Kommentarer
Postat av: milli :d <3

jag redigerar min bilder på www.picnik.com ;) <3

2011-07-06 @ 17:33:13
URL: http://grahnforever.blogg.se/
Postat av: Sofia

Den gamla sidan ...xd

okej,♥

2011-07-06 @ 17:45:06
URL: http://smajlish.blogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0