Elmo Sesame Street

Jag är bara en av miljoner..


hejsan, som ni såg innan kan jag förstå.. nu kan jag lägga upp bilder på bloggen igen!

Ska till g**by (stan) imorgon med http://johanssonlovely.blogg.se (emelie), jag ska köpa en ny plånbok, förhoppningsvis så ligger det en massa pengar i just den plånkan också D:, men ja, sån tur har man väll antagligen inte.. eller ?
Emelie har presenkort där på 700 kr, själv har man ca. 0 ;)
men ska få pengar av mamma, mycket hoppas jag
jo tjofrästen vill ni att jag länkar eran blogg längst ner p sidan nivet, där, så skänk en komentar typ' *egna ord* jo frästen kan du länka min blogg* ' eller skriv ba 123 så betyder det att jag länkar er:)
smart jag är, göre enkelt för er.
glöm inte att länka eran bloggaddres till er i samband med komentaren!
ha'de !
sofia ♥


btw bjuder 

Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0