Elmo Sesame Street

Do never stop belivin'

jaha vad gör man.. Klockan är 9 på kvällen och jag sitter på mitt rum framför datan och gör absolut ingenting, JO en sak gör jag - har tråkigt...
Lixom jag vill inte sitta och dega framför datan hela kvällen
det måste ju finnas nånting man kan göra.
Maja är i göteborg men kommer hem imorgon! Äntligen får jag träffa den lilla skiten, puss på dej sötnos :*
kolla in hennes blogg ! http://majjiissww.blogg.se och komentera så blir hon nog glad
Jag vill åka till gröna lund! lixom jag måste göra det i sommar :/

nej nu ska jag kolla på American Pie tror jag, Lixom, Vad ska man annars göra..
Never stop believing in things that you do not think works, never stopbelieving in yourself and in those close to you, you may be wrongmaybe the most failed and failing person speaking truth
Maybe it was you who was wrong

säg bara till !


/sofia <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

kej du är fet bra på headers... jag erkänner väll.. ;/

2011-07-29 @ 21:13:48
Postat av: Sofia

Haha ba för att fisen sa de eller? :S

2011-07-30 @ 10:59:41
URL: http://smajlish.blogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0