Elmo Sesame Street

Det har varit måndag hela veckan..

Hejhå, trött jag blir när alla bara tjatar på en,
herregud man får ju ingen chans att leva typ
alltid höra på erat gnäll , gör så, gör si, inte så" dum unge..
Så fort man har lite kul så blir man tvungen att lyssna på erat tjat, hela tiden!
här sitter man i lugn och ro och har det gött, telefonen ringer, *hhöö du har inte torkat av bordet*
blablabla säger jag bara!
.
Det är skönt att sova men fruktansvärt tråkigt, Man gillar att sova men samtidigt inte
När man ligger och degar i sängen känner man sig som en lat fet gris typ,
inte för att förolämpa grisar "dom e fakktiskt söta" men ja ni fattar..
vad nu dehär har med saken att göra vet jag faktiskt inte;d
.
jag är inte normal det har jag inte sagt, men jag gillar att skriva och sånt.
tycker det är roligt lite knäppt kanske men roligt.
.
såhej såhå, vi ses i de blå.. roligt jag är!

Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0