Elmo Sesame Street

5/7 tisdag - Yes !

Hej hopp!
äntligen! nu är headern på plats, det visade sig att jag hade fösökt sätta in den på fel ställe xp
alltså i stilmallen shotahejti eller vad det heter så stog det likande : #div. header: det var där jag skulle sätta in headern,
men jag satte in den på ett ställe där det stil typ #div. header 2; så det blev fel,
jag gjorde också fel med storleken, (antal xp;) jag laddade upp i 400px; då blev den liten kan jag bara säga :)
men tack vare min kära vän, www.grahnforever.blogg.se (mathilda) så hjälpte hon mig lite och sa att jag skulle ladda upp i 1000xp; och lite sånt, tack mathilda!
Ja nu är den på plats iallafall :)
jag är ju självklart inte riktigt klar med min blogg-design än, men ja, det kommer :)
nu får ni komentera på tycker jag ! :D
baiis
sofia♥

Kommentarer
Postat av: milli :d <3

varsågod :) det var så lite x'd <3

2011-07-06 @ 17:34:05
URL: http://grahnforever.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ihi :D <3

2011-07-06 @ 17:43:58
URL: http://smajlish.blogg.se/


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0