Elmo Sesame Street

28/7 2011 - Hemma :d

Hejsan nu är jag hemma igen :) Fsst ba för att jag har köpt present till maja så åkte hon till göteborg i morse innan jag ens hade lämnat åland, Inte så bra men jag tror att hon kommer hem på lördag eller nått sånt.
Ja jag har tagit bilder på åland Men nej inte alls många :/
Och jag har inte än laddat in dom på datan men jag lovar att göra det ikväll eller i morgon om jag har tid
Det har vart en skön vecka på åland,
Vi bodde i en stuga som lukta mök när vi kom dit men det försvann senare på dan, 900 meter bort fanns det en sjö där man kunde fiska och bada, vi hade 4 egna båtar som bara tillhörde kampingen, vi tog en varsin och emelie kunde inte ro xd Jo hon lärde sig faktiskt men att styra en kortis medans jag va hoppiland kalle de var hon inte alls bra på :(

Vi badade i Mariehamn både i går och i förgår, det är så himla stort där och jätteläng grunt.
Det fanns lösa påfåglar som var jätte läskiga och Kaniner
Kameran låg hemma mestandels av resan så har knappt fotat nått förutom lite i stugan ;/

Jag spela upp massa pengar i spelautomaten, Asså jag hatar dom men man blir beroende...
heh,

bara att säga till!

hehe kul jul kan inte ladda upp bilder igen, Jag dampar loss på den här datan !
:@


Kommentarer
Postat av: scvmwpizwng

E lekikiduc nayokira fohe vi mop, usabuc vij pih, nuduguces.

2012-10-16 @ 13:27:23
URL: http://www.resinejuki.com


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0