Elmo Sesame Street

11 December ♣

Hejeh, ja nu har jag inte bloggat på ett tag men har lixom inte tänkt på det. Har inte haft nånting att skriva om lixom. Hömm, om 2 veckor är det julafton ! tjola - Sen nyår sen om två månader fyller jag år och då ska jag ÄNTLIGEN köpa min nya data! (har råd då) Thjiho!
öh, träning idag, gick bra såhär sissta träningen och allt. PÅ freda gäller det Sengångarna, nu tar vi sverige med storm!
När jag kom hem duschade jag och sen åt ja, Sen kom maja hit och hjälpe mig att städa rummet, möblerade om, Har skickat in mina JT nu och fick massa peeengar! Sen på tisda när jag kommer till papi får jag ytterliga 400 :- Sen får jag 100 kr till om nåra dar. thih,
¸
I fredags var jag och maja i stan, köpte freez sen åkte vi in till gränby men C-P bussschafören släppte inte av oss så vi vart sketa arga och tvinga hon att stanna bussen, HAHA!
¸
Nu har jag skrivit klart min önskelista också, skickat iväg den osv.
Så drygt jobbigt men va tvungen..
¸
Haha, vad tycker ni om julkalendern iår? jag har inte kolla så mkt men den e lite såhär särig annars bra.
¸
Nnu ska jag vara med bästa vitamin <3

Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0