Elmo Sesame Street

Någon söt där ute? ♥

Hejsan, Jagvet att jag har rätt så dålig uppdatering men jag blir så trött när allt bara skiter ner sig..
Tillexempel. Kan inte ladda upp bilder på datan hos mamma och jag får ingen ny förns i februari typ.
Satt nu när jag hos pappa passar jag på att uppdatera lite grann, fast det blir inte mycket, Ska fixa en ny header.. ingen snygg och flashig som kissies men bara nått, Känner för att frächa upp bloggen lite fast inte så mycket då jag inte är världens bästa på stillmallar mm.
Men jag gör så gott jag kan och de får ni nöja er med tillsvidare!
Jag tar också hjälp av andra bloggare jag känner och inte känner, så tack till er :)

Ja alltså om det finns någon sötnos där ute som äger på stillmallar och gärna vill hjälpa mig med att tillexepell Fixa bakrunden och byta till vänster sida ist för höger på min info ruta och där alla inlägg står och allt dedär, Tacksam för svar.

Kan väll bjuda på en bild nu när jag orkar, Så får ni komentera!

/sofia

Kommentarer


KOMMENTERA:

DITT FINA NAMN?
VIP?

E-postadress: (bara jag som ser)

DIN BLOGG?:

SAY IT!:

Trackback
RSS 2.0